Pages

Wishlist : Christmas 2015 Edition | İstek Listesi : Yılbaşı 2015

Sunday, December 13, 2015


Since December is right around the corner, I thought it was time for make a Christmas wish list! Did you know there are only 18 days left until the first day of 2016!? Ugh... I know that it's been awhile, sorry but I'm officially BACK! New year, i promise, I'll be more online my blog and also Twitter, Tumblr and Instagram. So...

Aralık ayı kapıdayken Yılbaşı İstek Listesi yapma zamanı! 2016'nın ilk gününe sadece 18 gün kaldığına inanabiliyor musunuz!? Ugh... Biraz zaman geçtiğini biliyorum ben yazmayalı, üzgünüm ama resmiyen GERİ döndüm! Yeni yıl, söz veriyorum, daha blogumda ve ayrıca Twitterımda, Tumblrımda ve Instagramımda daha aktif olacağım.



Black Shirt, Black Jeans, Black Boots Tshirt - This tshirt, God! I'm literally in love with tshirt because it describes my style. I love black the most, I mostly wear black clothes or white. From: Etsy.com

Check Pattern Trousers - With all of my black tshirts, I think they will be make a good combination. From: Mango

Burgundy Tshirt - I know i know i really love tshirts even it is winter. Black, burgundy, white and dark grey will be my winter colors this new year. Wear it with a knit cardigan. From: Zara

Boyfriend Jean Jacket - This is a need for me. Need. Need. Need. From: Pull and Bear

Roshe Run Trainers - Nike is always my first choice. Except my boots, I love wearing running trainers on sunny days. From: Nike

''Carry On'' Nail polish - Newly favorite nail polish color. From: Essie

Miracle Complexion Sponge - As far as I'm concerned, sponge or beauty blender is the best way to blend foundation. I would prefer RT than Beauty Blender. From: Real Techniques

Audacious lipsticks ''Raquel'' & ''Bette'' - I'm not a fan of pink lipstick so I wear nudes and darks usually. Raquel is a pinkish beige lipstick, it would be great as an everyday lipstick with maybe dark eyes. Bette, dark reddish wine, is made for my minimal eye looks. From: Nars

         Thank you for reading it folks, stay safe, love you. Merry Christmas!!! Stay tuned...

Black Shirt, Black Jeans, Black Boots tshirt - Bu tshirt, tanrım! Bu tshirte vuruldum çünkü tamamen benim tarzımı ifade ediyor. Siyah en sevdiğim renk ve çoğunlukla siyah yada beyaz kıyafetleri tercih ediyorum. Etsy.com'dan

Kareli pantolon - Tüm siyah üst ve tshirtlerimle harika bir kombin olacağını düşünüyorum. Mango'dan

Bordo tshirt - Biliyorum biliyorum kış aylarında olsakta tshirt giymeyi çok seviyorum. Siyah, bordo, beyaz ve koyu gri bu kış benim tercih ettiğim renkler olacak. Bunu örgü bir hırkayla giymelisiniz. Zara'dan

Boyfriend kot ceket - Bu benim için bir ihtiyaç. İhtiyacım var ona. Pull and Bear'dan

Roshe koşu ayakkabısı - Nike her zaman benim ilk tercihim. Botlarım dışında, güneşli günlerde koşu ayakkabılarımı giymeyi seviyorum. Nike'den

''Carry On'' oje - Yeni favori oje rengi. Essie'den

Miracle Complexion makyaj süngeri - Bu sıralar beauty blenderın yada bir makyaj süngerinin makyajı dağıtmanın en iyi yolu olduğunu düşünüyorum. Sanırım RT'i Beauty Blender'a tercih ederim. Real Techniques'den

Audacious rujlar ''Raquel'' & ''Bette'' - Pembe rujları fazla kullanmıyorum bu yüzden genelde nude yada koyu tonları kullanıyorum. Raquel pembeli bir bej, günlük kullanım için ve belki benim koyu göz makyajlarım için uygun. Bette ise koyu şarap kırmızısı, minimal göz makyajları için. Nars'dan

Okuduğunuz için teşekkür ederim millet, sizi seviyorum. Mutlu yıllar!!! Takipte kalın... 



No comments :

Post a Comment